WIZYTA NA SKIATHOS

Skiathos to jedna z najbardziej urodziwych greckich wysp. Chcemy przybliżyć wam nasze wrażenia i odczucia, które towarzyszyły nam w trakcie jej zwiedzania.

W niedzielny poranek mieliśmy szansę wyruszyć w rejs statkiem „Captain Kostas” w to przepiękne miejsce. W trakcie rejsu towarzyszył nam dobry humor, który zawdzięczamy kapitanowi. Uczyliśmy się tradycyjnego tańca – „zorba”. Zobaczyliśmy delfiny w ich naturalnym środowisku. Po dopłynięciu do portu, pani przewodnik oprowadziła nas po tym wyjątkowym miasteczku.
Mieliśmy okazję poznać tutejszą kulturę i skosztować potraw w lokalnych tawernach. Spacerowaliśmy wąskimi uliczkami, którym uroku dodają biało-niebieskie barwy, charakterystyczne dla greckiej, wyspiarskiej architektury. Naszej uwadze nie umknął również punkt widokowy, dzięki któremu mogliśmy podziwiać całą panoramę wyspy. W czasie wolnym kupiliśmy pamiątki, które już zawsze będą nam przypominać świetnie spędzony czas.

Po intensywnym zwiedzaniu, mieliśmy również czas na wypoczynek. Na jednej z 64 plaż Skiathos, korzystaliśmy z pięknej pogody, opalając się i pływając w ciepłej, przejrzystej wodzie. Po dwóch godzinach relaksu wyruszyliśmy w drogę powrotną do hotelu.

Ogólne podsumowanie:)

Wycieczka ta na długo pozostanie w naszej pamięci. Uważamy, że Skiathos zasługuje na szczególne wyróżnienie, jest to z pewnością centrum kulturowe, jednakże nie tak bardzo oblegane przez turystów. Zarówno kuchnia jak i architektura zyskały nasze uznanie. Bardzo serdecznie wam polecamy zwiedzić to miejsce, jeżeli macie taką możliwość.